Pura passió

d’Annie Ernaux

Del dj. 05.06.25 al dg. 22.06.25
Comprar
Durada: 60 min.

Del 5 al 22 de juny

Espectacle en català

Horaris: de dimecres a dissabte a les 20h i diumenge a les 18:30h

Tarifes: entrada general a 22€

20% de descompte entrades anticipades (promoció vàlida fins el dia abans de l’estrena)

A partir del dia de l’estrena, 10% de descompte: Carnet Jove, Carnet de Biblioteques, Majors de 65 anys, Targeta Rosa, Persones aturades, Persones amb discapacitat i Famílies nombroses, monoparentals i d’acollida

Descomptes permanents: entrades a 15€ per a alumnes i personal docent d'Escoles d'Arts Escèniques i entrades a 12€ per a Cultura JovePreus especials per a grupscontacta'ns! (Despeses de gestió no incloses)

Compartir

Premi de la Crítica 2025 a Millor Espectacle de Petit Format i Millor Il·luminació (Cube.bz) 

Pura passió narra, en primera persona, sense filtres i en femení, la història d’amor i obsessió d’una dona per un home. La protagonista se submergeix en el record de la seva passió fent un exercici d’estil per a explicar-nos la història amb la lucidesa més gran, la que ara es pot permetre perquè ha tornat a la vida després d’haver sobreviscut a la seva obsessió.

Les pàgines expliquen la història d’una dona i un home que comparteixen una intensa relació clandestina. Ell, estranger, està casat i és inaccessible. L’avisa amb una trucada sempre que sorgeix l’oportunitat de passar temps plegats. Les trobades que se succeeixen són breus, amb el sexe consumit turmentadament pel pressentiment de l’abandó. Quan ella el veu vestir-se i marxar reprèn, on la va deixar, aquesta espera obsessiva: per ell, per una trucada, per la següent trobada.

“Desitjava no haver de fer res més que esperar-lo”. No hi ha ironia, ni cap intent d’explicar aquesta passió, o de distanciar-se d’ella com es fa amb quelcom insensat. Al seu lloc, hi és l’exposició d’una addicció que comença al cos i que es filtra, ennuvolant la ment.

FITXA ARTÍSTICA
Autoria: Annie Ernaux
Traducció: Lucia del Greco (a partir de la versió italiana)
Dramatúrgia i direcció: Lucia Del Greco
Repartiment: Cristina Plazas
Disseny d'espai: Pol Roig
Disseny de llums: Cube.bz
Vestuari: Pau Aulí
Espai sonor: Pere Jou & Aurora Bauzà
Moviment: Lorena Nogal
Disseny de motor: Lali Canosa
Ajudantia de direcció en pràctiques: Inés J. Borrell
Ajudantia d'escenografia en pràctiques: Lucía Castro
Fotografia cartell: Monica Lek 
Fotografia escena: Felipe Mena
Direcció de producció: Júlia Simó Puyo 
Producció executiva: Maria Rovelló
Ajudantia de producció: Guillem Albasanz
Confecció vestuari: Época Barcelona

Agraïments: Ettore Del Greco, Ilaria Del Greco, Paola Minnucci, Leonardo Vicente, Oscar Rabadan, Susanna Van Roessel, Marta Vilageliu, Marta Cruañas, Alba Bosch, Lluís Garau, Jaume Ripoll, Laura Calçada, Paola Aselmann, Rémi Pradere, Albert Boronat, Quim Palmada, Nao Albet, Anna Senpau, Magda Puyo, Josep Maria Miró, Marc Rosich, Glòria Balañà, Guillem Aulí, Olivia, Alma i La Rectoria, Carrozzeria Dino Pietrobono Alatri i Oriol Blanchard.

Una coproducció de Cassandra Projectes Artístics, Teatre Akadèmia i Temporada Alta.

Proposta seleccionada en la quarta Convocatòria de Projectes dels Teatres de Proximitat (On el teatre batega). Espectacle en residència al Teatre Tantarantana. Estrena al Festival Temporada Alta 2024. Amb el Suport de l'ICEC del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Dijous
05
jun
20:00 h
 
Divendres
06
jun
20:00 h
 
Dissabte
07
jun
20:00 h
 
Diumenge
08
jun
18:30 h
 
Dimecres
11
jun
20:00 h
 
També et pot interessar...
© Montecarlo Comprar
2024-2025
La Criatura del Dr. Frankenstein
autoria i direcció de José Sanchis Sinisterra
Del dt. 20.05.25 al dg. 01.06.25
Programació general
© Aleix Marin Comprar
2024-2025
Decadència
de Steven Berkoff
Del dt. 01.07.25 al dg. 27.07.25
Programació general
© May Zirkus Comprar
2024-2025
Compto cada passa meva sobre la terra
de Lluïsa Cunillé
Del dl. 14.07.25 al dt. 22.07.25 | 20:00 h
Programació general
© Edo García Comprar
2024-2025
Odissea | Studio 1
a partir de l'adaptació d'Alberto Conejero
Del dt. 29.07.25 al dj. 31.07.25 | 20:00 h
Programació general
Ritmes Melòdics | © Sara Macchiavelli
Finalitzat
2024-2025
Ritmes melòdics
de Laia Molins i Jofre Fité Duo
dv. 09.05.25 | 20:00 h
Programació general
© Quim Otero
Finalitzat
2024-2025
Impossible
d’Erri De Luca
Del dt. 21.01.25 al dg. 04.05.25
Programació general