Col·loqui post-funció | Dirty Crusty
La coordinació d'intimitat al teatre
Horari: Després de la funció
Preu: Inclòs en el preu de l'entrada
"La coordinació d'intimitat al teatre": col·loqui postfunció amb les directores de l'espectacle Isis Martín i Aleix Fauró, els intèrprets Patrícia Bargalló i Pau Escobar, i la coordinadora d'intimitat Lola Clavo.
Activitat gratuïta amb l'entrada del mateix dia.
Sobre Lola Clavo:
Cineasta i coordinadora d'intimitat amb base a Barcelona. El seu treball es mou fortament a les fronteres del documental i la ficció i té un fort component social i de qüestionament dels rols de gènere, la representació del cos, la feminitat i la sexualitat. És guanyadora de nombrosos premis, la majoria relacionats amb les representacions de la sexualitat. La seva filosofia referent al cinema és pròxima al DIY (de l'anglès: fes-ho tu mateix).
Lola Clavo és la primera coordinadora d'intimitat de Catalunya i cofundadora de RED ICIE i AESCI, les dues principals agrupacions de professionals de la CI en parla hispana. És professora al Màster de Direcció de l’ESCAC, entre altres, i col·labora amb el Departament contra els abusos en l'audiovisual de l'Acadèmia del Cinema Català.
Ha estat la responsable del departament de coordinació d'intimitat de La Mesías (Movistar+), La última noche en Tremor (Netflix), Yo, adicto (Disney+), i Nudes (3cat), entre altres.