Coral Romput

de Vicent Andrés Estellés

Del dc. 22.04.26 al dv. 24.04.26 | 19:30 h
Comprar
Durada: 60 min.

Del 22 al 24 d'abril

Horaris: de dimecres a divendres a les 19:30h

Tarifes: entrada general a 22€

20% de descompte entrades anticipades (promoció vàlida fins al dia abans de l’estrena)

A partir del dia de l’estrena, 10% de descompte: Carnet Jove, Carnet de Biblioteques, Majors de 65 anys, Targeta Rosa, Persones aturades, Persones amb discapacitat i Famílies nombroses, monoparentals i d’acollida

Descomptes permanents: entrades a 15€ per a alumnes i personal docent d'Escoles d'Arts Escèniques i entrades a 12€ per a Cultura JovePreus especials per a grupscontacta'ns! (Despeses de gestió no incloses)

Descomptes especials a taquilla per a Veïns i veïnes d'Atrium, ensenyant el DNI amb l'adreça.

Idioma: català

Compartir

Fuster digué "Feia segles que, al País Valencià, no es feia sentir, en poesia, una veu tan intensa i tan potent". Si és així, si Estellés és el millor poeta valencià des d'Ausiàs March, fer reviure els seus versos en l'actualitat hauria de ser no només viable sinó necessari, perquè a través d'ells tindríem unes lents des d'on comprendre millor el present i imaginar un futur possible.

Allò íntim és profundament polític i allò local és terriblement universal. Si això és cert, i ho és, el Coral Romput seria capaç d'esdevenir un clàssic, sense envejar res de Shakespeare o Lorca, i tindria la capacitat de transcendir la seva pròpia època, la seva pròpia circumstància. Seria capaç de sobreviure als signes dels temps, seria capaç de comunicar en moments i llocs aparentment distants a la València dels anys 50s. El Coral Romput ha "sobreviscut" en la memòria dels Països Catalans gràcies als llibres (com d'importants són els Llibres que ens fan Lliures), i a la resistència oral, en multitud de recitals i concerts on els versos d'Estellés i del Coral s'han proclamat com a signe d'identitat i resistència memorialística.

FITXA ARTÍSTICA
Autor: Vicent Andrés Estellés
Direcció escènica: Marc Chornet Artells
Interpretació: Marina Alegre Silva
Banda Sonora: Gerard Marsal Norte
Disseny i construcció capgros: Miguel Ángel Camacho
Disseny espai escènic: Xènia Cubí
Construcció: Jan Clota
Foto cartell: David Ruano

Un projecte escènic de Marina Alegre Silva i Marc Chornet Artells

Dimecres
22
abr
19:30 h
 
Dijous
23
abr
19:30 h
 
Divendres
24
abr
19:30 h
 
També et pot interessar...
© Laia Tubio Comprar
2025-2026
La segona millor
de Berta Giraut i Ester Villamor
Del dc. 18.03.26 al dg. 29.03.26
Programació general
Comprar
2025-2026
La meitat de l'ànima
de Carme Riera
Del dt. 05.05.26 al dg. 07.06.26
Programació general
GLÒRIA: An Easy and Funny Work Comprar
2025-2026
GLÒRIA: An Easy and Funny Work
Cia. La Quebrà
Del dj. 11.06.26 al dg. 14.06.26
Programació general
© Sara Macchiavelli Comprar
2025-2026
Ritmes melòdics
Laia Molins i Jofre Fité Duo
Del dt. 16.06.26 al dj. 18.06.26 | 20:00 h
Programació general
© David Ruano
Finalitzat
2025-2026
Casa de nines
d'Henrik Ibsen
Del dt. 10.02.26 al dg. 15.03.26
Programació general
© Victoria Deeva | Alcafilms
Finalitzat
2025-2026
Venus in fur
de David Ives
Del dj. 15.01.26 al dg. 01.02.26
Programació general