Jo soc Hamlet

de Francesc Cerro-Ferran

Del dt. 13.04.27 al dj. 15.04.27 | 19:30 h
Comprar

Del 13 al 15 d'abril

Horaris: de dimarts a dijous a les 19:30h

Tarifes: entrada general a 24€

20% de descompte entrades anticipades (promoció vàlida fins al dia abans de l’estrena)

A partir del dia de l’estrena, 10% de descompte: Carnet Jove, Carnet de Biblioteques, Majors de 65 anys, Targeta Rosa, Persones aturades, Persones amb discapacitat i Famílies nombroses, monoparentals i d’acollida

Descomptes permanents: entrades a 15€ per a alumnes i personal docent d'Escoles d'Arts Escèniques i entrades a 12€ per a Cultura Jove. Preus especials per a grups, contacta'ns! (Despeses de gestió no incloses)

Descomptes especials a taquilla per a Veïns i veïnes d'Atrium, ensenyant el DNI amb l'adreça.

Idioma: català

Compartir

“Em recorden que fer públic el dolor pot semblar una mostra de feblesa per algú que s’ha de comportar amb enteresa. Pel meu oncle tinc un cor de paper i soc un marica impacient i maleducat, poc home i propens a les depressions pròpies dels ociosos.”

Jo soc Hamlet és una versió contemporània i immersiva del clàssic de William Shakespeare, en format 360o, creada i interpretada per l’actor Ernest Feliu, sota la dramatúrgia i direcció artística de Francesc Cerro-Ferran.

Hamlet habita actualment més enllà del castell d’Elsinore. Ara viu en un món hiperconnectat, saturat d’informació, fake news i pressió constant. Entretant el jove príncep continua enfrontant-se als grans dilemes: el sentit de la vida, el dol, la por al fracàs, la salut mental, la corrupció política, l’autoritarisme i l’auge de l’extrema dreta. Amb humor negre, crítica social i una energia escènica intensa, l’espectacle barreja diversos llenguatges teatrals i audiovisuals per transformar el mític monòleg “ser o no ser” en una reflexió viva i urgent sobre el poder i la democràcia.

En una societat hiperconnectada que pateix una sobrecàrrega d'informació i viu amb una por constant al fracas, apareix el personatge de Hamlet, un jove intel·ligent tan reflexiu com impulsiu, que torna a casa després de rebre la notícia de l'assassinat del seu pare. Profundament afectat pel ràpid matrimoni de la seva mare amb el seu oncle, cau en un col·lapse existencial que fa que es questioni tothora el sentit de la vida i se senti avocat a ordir una venjança per a restablir el bon nom del seu progenitor. Atrapat entre el deure moral, el dubte intel·lectual i el pes del trauma, acaba convertint aquesta venjança en una espiral tragicòmica sense precedents.

FITXA ARTÍSTICA
Autor/dramatúrgia/direcció d’escena: Francesc Cerro-Ferran 
Intèrpret: Ernest Feliu 
Espai escènic i audiovisual: Francesc Cerro-Ferran 
Llums i so: Ricard Playà 
Vesturari: Ernest Feliu

El Festival Shakespeare Barcelona Catalunya torna després de 10 anys. Del 8 al 18 d’abril de 2027, celebra una nova edició que tindrà lloc en molts teatres de Barcelona i del territori. Programació internacional, noves estrenes catalanes, espectacles en gira, noves dramatúrgies, semi-muntats, formació acadèmica, concerts i molts formats diferents a partir de l'obra William Shakespeare: un univers que ens connecta i que pertany a tothom.

Video Youtube
Dimarts
13
abr
19:30 h
 
Dimecres
14
abr
19:30 h
 
Dijous
15
abr
19:30 h
 
També et pot interessar...
Comprar
2026-2027
Impossible
d'Erri De Luca
Del dt. 06.10.26 al ds. 31.10.26 | 19:30 h
Programació general
Comprar
2026-2027
Avi, et trauré d’aquí
Teatre Nu
Del dc. 04.11.26 al dg. 29.11.26
Programació general
Comprar
2026-2027
Pastorets
de Josep Pedrals
Del dj. 03.12.26 al dg. 03.01.27
Programació general
2026-2027
El arte de la entrevista
de Juan Mayorga
Del dt. 12.01.27 al dg. 07.02.27
Programació general
Comprar
2026-2027
Sala 6
d'Ivan Benet i Sergi Pompermayer
Del dc. 10.02.27 al dg. 28.02.27
Programació general
TRUJAMÁN Comprar
2026-2027
El trujamán entre Cervantes y Shakespeare
de Pepe Zapata
Del dc. 31.03.27 al dg. 11.04.27
Programació general